Pakowanie dla zaawansowanych

Współcześni klienci są bardzo wymagający. Nie wystarczy już wypuścić produktu na rynek, aby mieć gwarancję, że się sprzeda. Teraz trzeba oferować również coś więcej, co skusi klienta do wyboru tego akurat produktu. Nie jest to proste zadanie, biorąc pod uwagę konieczność walki o jak najniższą cenę. Dlatego wszelkie dodatkowe działania są już teraz koniecznością.

Możliwe wsparcie sprzedażowe

Elementem wpływającym na wygląd produktu jest nie wątpliwie odpowiednie opakowanie. Dużą funkcję spełniają tu graficy i projektanci, którzy dobierają do danego artykułu najlepsze pudełko czy tubkę. Niemniej ważne jest pakowanie czy konfekcjonowanie towaru.Konfekcjonowanie produktów to w dużym uproszczeniu właśnie końcowy element procesu produkcji polegający na pakowaniu lub przepakowywaniu.

Konfekcjonowanie towaru to dużo więcej niż proste pakowanie. W zakresie tej usługi jest na przykład nanoszenie oznaczeń czy kodów kreskowych na produkt, etykietowanie, dołączanie różnego typu gratisów, próbek, ankiet czy kuponów.Konfekcjonowanie produktów to również pakowanie maszynowe w folię, zgrzewanie partii produktów do transportu czy zmiana opakowań i tworzenie zestawów.

Gdzie można wykorzystać konfekcjonowanie produktów?

W zasadzie tego typu usługi są niezbędne w każdej firmie, która oferuje swoje produkty do sprzedaży. Kwestia podstawowa – czy firma decyduje się na przeprowadzanie tych czynności we własnym zakresie, czy zleca to komuś innemu.

W przypadku mniejszych firm czy sklepów internetowych bardziej opłaca się zlecić te czynności wyspecjalizowanym firmom. Daje to wiele korzyści, oszczędza czas i ogranicza stres związany z utratą płynności dostaw do klientów końcowych.

Zalety konfekcjonowania towarów

Konfekcjonowanie towaru i jego zlecanie na zewnątrz, ma wiele zalet. Przede wszystkim znacznie przyspiesza to czas realizacji dostaw do klienta końcowego. Ogranicza również koszty wynajmu dodatkowej powierzchni magazynowo-produkcyjnej oraz zatrudniania personelu.

Jest to świetne rozwiązanie dla firm, które realizują pojedyncze akcje marketingowe i nie potrzebują rozbudowywać swojej kadry. Trzeba pamiętać również, że konfekcjonowanie towaru to proces bardzo czasochłonny i może się okazać, że próba jego realizacji własnymi siłami, spowoduje znaczne komplikacje i opóźnienia w harmonogramie.

Post Author: admin

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *